reklama

Zbohom ostááávajte, idem od vás….

Labutia pieseň. Už raz znela. No "dobří holuby se vracejí". Tak sa nám vrátil. Nepopieram zásluhy na vzniku samostatného štátu, som vďačný za to, že niekoľkostoročné úsilie Slovákov za svojbytnosť sa aj jeho činnosťou stalo realitou. No to čo nasledovalo po nej, za to vďačný nie som...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Prišiel teda opäť. Stiahol sa, no stale vládol. Krutou rukou, ktorá trestala vzbúrencov. Ja som predsa "sám nejvyšší", čo sa majú čo búriť! Stále ťahal nitky (ministerstvo pôdohospodárstva, spravodlivosti) a riadil. No jeho čas sa chýlil ku koncu...

Prišiel deň, ktorý si dúfam zapamätá navždy a s ním jeho verní...deň, kedy sme ho poslali do minulosti. No je smutné však to, že jeho verní uverili inému. Ešte horšiemu, lebo on sa prezentuje, že "štát som ja"....Škoda, pár tisíc hlasov rozhodlo, že tam neskončil aj Janíčko...bolo by to neskutočné zadosťučinenie všetkým slušným ľuďom...

Petr Jungwirt

Petr Jungwirt

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujúci, pracujúci...zatiaľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu