reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petr Jungwirt

Petr Jungwirt

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujúci, pracujúci...zatiaľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chlieb a hry.

Petr Jungwirt

Chlieb a hry.

V Nových Zámkoch žijem viac ako 2 roky, pracujem viac ako 4 a poznám mesto viac ako 15 rokov. No za posledné 4 roky sa nič nezmenilo...

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Úroveň tretej triedy.

Petr Jungwirt

Úroveň tretej triedy.

3. trieda je posledná súťaž v rámci SFZ. Súťaž, ktorú hrajú úplne najslabšie a najhoršie dedinské mužstvá. A takýto presne bol zápas s Arménskom. Zhodnotím:

  • 8. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Mimozemšťan Kuko.

Petr Jungwirt

Mimozemšťan Kuko.

Nebudem písať o tzv. moderátovi istého rádia na Slovensku, ani o exministerke práce. Toto je postava zo šlabikára pre prvákov na základnej škole.

  • 21. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Prečo to tak dopadlo?

Petr Jungwirt

Prečo to tak dopadlo?

Výsledok referenda je taký aký je. Myslím, že nie je ťažké urobiť z toho analýzu. Zhrnúť sa to dá do niekoľkých bodov:

  • 19. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Jednoducho uderený…

Petr Jungwirt

Jednoducho uderený…

Je titul Fica. Áno, Judr. Fico. A ešte starého .uja. Napísal by som aj niečo expresívnejšie, či impertinentnejšie, ale to by mi asi nielen admini blogu zatrhli, ale asi aj samotný textový editor.

  • 14. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
Zbierka pre mestských policajtov.

Petr Jungwirt

Zbierka pre mestských policajtov.

Bývam v Nových Zámkoch. Tak ako aj iné mestá, aj toto má svoju vlastnú Mestskú políciu. Lenže akú?

  • 12. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Odstúpte pán Laurinec!

Petr Jungwirt

Odstúpte pán Laurinec!

A celé najvyššie vedenie SFZ. Ľudia, ktorí by boli schopní aj vlastnú matku predať. Tak ako to urobili teraz.

  • 5. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Financovanie vysokých škôl – časť prvá.

Petr Jungwirt

Financovanie vysokých škôl – časť prvá.

Študujem na univerzite v Nitre externou formou. Tiež sa mi nepáči, že je externé štúdium spoplatnené. Ale sú tak nastavené pravidlá a musím ich akceptovať, ak chcem študovať čo študujem.

  • 30. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 2
Strekovský pivničný festival.

Petr Jungwirt

Strekovský pivničný festival.

alebo ako si urobiť reklamu pred komunálnymi voľbami....

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 267x
  • 1
Nie som obyčajný človek!

Petr Jungwirt

Nie som obyčajný človek!

a ani ním byť nechcem!

  • 28. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 106x
  • 12
reklama
Prečo to tak Fico obhajuje.

Petr Jungwirt

Prečo to tak Fico obhajuje.

Už viem prečo ten európsky val, ten ktorý má byť záchranou pre rozšafné európske krajiny, tak Hranol obhajuje a tvrdí, že je to dobré pre Slovákov...

  • 19. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Ďakujem chalani ! ! !

Petr Jungwirt

Ďakujem chalani ! ! !

I napriek mojej počiatočnej kritike k prvým dvom zápasom, dokázali ste sa zmobilizovať a vyhrať zápas s Talianskom. Ako vidieť stále platí, že kritika pokiaľ je konštruktívna, má zmysel. Málokto Vám už veril, že dokážete vyhrať, nieto ešte postúpiť.

  • 28. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Kto je viac diskriminovaný?

Petr Jungwirt

Kto je viac diskriminovaný?

Obce postihnuté povodňami zo sľúbených prostriedkov dostávajú almužnu. Ich kasy sa vyprázdňujú a pomaly nie sú prostriedky na nič. Ani na energie.

  • 24. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Ale nie...opäť sklamanie...

Petr Jungwirt

Ale nie...opäť sklamanie...

Prišiel som...videl som...a mám dosť... Tešil som sa na zápas našich s Paraguajom. Tajne som veril, že tento bude lepší. No sklamanie bolo. A povedal by som väčšie ako po prvom zápase. Som si plne vedomý toho, že od našich hráčov sa neočakával postup zo skupiny. Sme tam prvý raz, tzv. nováčikovská daň funguje. A predsa som tak tajne dúfal...

  • 20. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Sklamanie...ale aj nie...

Petr Jungwirt

Sklamanie...ale aj nie...

Futbalový zápas som nevidel naživo, iba zo záznamu. Chlapci odohrali dobrý zápas. Na to že hrali prvý raz na takomto podujatí, ich výkon hodnotím pozitívne. Je pravda, že prvý polčas bol z ich strany strnulý, no po prestávke sa ich výkon zvýšil, čo určite spôsobili slová trénera v kabíne.

  • 15. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Zbohom ostááávajte, idem od vás….

Petr Jungwirt

Zbohom ostááávajte, idem od vás….

Labutia pieseň. Už raz znela. No "dobří holuby se vracejí". Tak sa nám vrátil. Nepopieram zásluhy na vzniku samostatného štátu, som vďačný za to, že niekoľkostoročné úsilie Slovákov za svojbytnosť sa aj jeho činnosťou stalo realitou. No to čo nasledovalo po nej, za to vďačný nie som...

  • 13. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Zdochýňajúci kôň najviac kope...

Petr Jungwirt

Zdochýňajúci kôň najviac kope...

Už je to evidentné ... Nevie čo má robiť ... Jeho bombastické preferencie, ktoré dosahovali úroveň, akú v živote nedosiahlo HZDS za čias svojej najväčšej sily, padajú dole. Pre neho v najnevhodnejšej chvíli - pár hodín pred voľbami. "Čo s tým len budem robiť?", položí si otázku červený Robo. No už veľa toho asi nie, tak sa obujeme do nepriateľov štátu (rozumej mňa, Roba).

  • 11. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Takú by som aj ja podporil...

Petr Jungwirt

Takú by som aj ja podporil...

Normal 0 Sociálna stránka sa nášmu, ehm, premiérovi určite nedá vytknúť. Podporuje (rozumej rozdáva) zo svojej rezervy (rozumej tvojich daní) : „športovcov, ktorí reprezentujú krajinu na najvyššej úrovni a reprezentujú perfektne a ťažko získavajú prostriedky na to". Toľko jeho vyjadrenie na margo finančnej podpory fitnesky, ktorá ako sa ukázalo, dostala dotáciu aspoň dvakrát.

  • 8. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Svätopluk

Petr Jungwirt

Svätopluk

Nie som študovaný historik, nie som ani výtvarný umelec. Ale na divadlo včera predvedené na hrade sa nedá zabudnúť.

  • 7. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Dúhový pochod

Petr Jungwirt

Dúhový pochod

Síce s časovým posunom ale jeden postreh na pochod za práva homosexuálov a lesbičiek. Na jednom blogu sa jeho autorka vyznala, že ešte stále je nám proti srsti ak vidíme bozkávať sa dvoch chlapov. No lesbický pár považujeme za niečo nie tak pohoršujúce. Priznám sa, že tak isto to pociťujem občas aj ja. Mám kamaráta, ktorý je homosexuál, občas sa tejto predstave neubránim. No nie o tom chcem. Ani nie o tom, ako sa Sandokan vyjadril, že polícia zasiahla včas a na správnom mieste.

  • 1. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu